Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Tailor Ties doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan via inloggen. Wil je bestellen zonder een account, dan kan dat ook. Kies dan voor de optie: Ik wil een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, bij inloggen.

  1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje
  2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling; kies je het land van verzending en vul je evt. een geldige kortingscode in
  3. vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’
  4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je bezorgadres
  5. kies op welke manier je wilt betalen
  6. vul evt. opmerkingen in en accepteer de algemene voorwaarden
  7. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘bestellen en betalen’

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Verzenden & bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je in Nederland en België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.

Tailor Ties maakt bij het bezorgen gebruik van de diensten van PostNL.
Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Track & Trace nummer van PostNL, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.

Heeft je bestelling hoge spoed, neem dan even contact op via onze klantenservice +31 (0)6 4093 6267 of info@tailor-ties.nl dan informeren we je over de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf € 35,- betaal je geen verzendkosten, dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland, België en Duitsland. Bij bestellingen vanuit alle landen binnen de Europese Unie (EU) gelden andere verzendkosten per land. Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen binnen de Europese Unie (EU).
Bij een bestelling onder €35,- betaal je binnen Nederland, België en Duitsland €6,50 aan verzendkosten. Voor alle overige landen binnen de Europese Unie (EU) betaal je de verzendkosten die gelden voor dat land.

Wat gebeurt er als mijn pakket wordt bezorgd terwijl ik niet thuis ben ?
PostNL doet altijd 2 pogingen om het pakket bij je aan te bieden. Als je niet thuis bent, laat de bezorger bij de eerste afleverpoging een kaartje achter in de brievenbus. Daarmee kun je zelf een nieuwe leverdatum en -tijdstip kiezen. Het is ook mogelijk te kiezen voor een ander afleveradres of ‘neerzettoestemming’ (het achterlaten van het pakket op een specifieke plaats).

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Tailor Ties hanteert een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst.
Wanneer je om een of andere reden niet tevreden bent met het aangekocht artikel kun je het retourneren.
Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van je retouren voorspoedig te laten verlopen:

Vul het retourformulier die je ontvangen hebt bij je bestelling in:

  1. Vul je naam en ordernummer in.
  2. Vul het artikelnummer in en geef aan hoeveel stuks je per artikel gaat retourneren.
  3. Kies de reden van retour.
  4. Stuur dit formulier mee in de doos.
  5. Knip het strookje met het retouradres uit en plak het op de bovenzijde van de doos en vermeld duidelijk je naam en adres op de doos.
  6. Verstuur de artikelen in de originele verpakking mét aangehechte kaartjes in een goede beschermende doos of envelop, bijvoorbeeld in de verpakking waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  7. Frankeer de doos voldoende (let op! Dit is op eigen kosten) Onvoldoende gefrankeerde verzendingen en verzendingen onder rembours worden niet aangenomen of gecrediteerd.
  8. Doe het doosje op de post indien het door de brievenbus past (let op! Dit is op eigen risico) of geef de doos bij het postkantoor of een servicepunt van PostNL af en bewaar het afleverbewijs totdat wij je retour hebben verwerkt.

Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourzending aan je overgemaakt worden.

Retouradres:
Tailor Ties
Kaapseplein 36
2572ND Den haag (NL)

Welke betaalmethoden biedt Tailor-ties.nl?


iDEAL
, online betalen via je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDeal.


PayPal
(geen extra kosten aan verbonden). Als je voor PayPal kiest kun je betalen met creditcard of jouw PayPal saldo.


Via een overboeking
. Je kan het totaalbedrag overmaken op IBAN Nr. NL36 KNAB 0259 5169 37 t.n.v. Tailor Ties ( SWIFT/BIC Code: KNAB NL 2H ) onder vermelding van je bestelnummer.

Bij een overboeking kan het enige dagen duren voordat we je betaling binnen hebben.
Omdat je order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat je betaling ontvangen is, dien je rekening te houden met een langere levertijd.

Voldoe je betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk.

Klachten

We hebben je bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Je kan bellen +31 (0)6 4093 6267 of mailen naar info@tailor-ties.nl.

Scroll naar top